12 Mart 2015 Perşembe

Fizik, Matematik, Mantık, Psikoloji, Sosyoloji, Reklamcılık, Vs..Vs..

Döngüler?

Ancak seçime 3 kala, 
Çıktı matematik ve mantık tekraarr piyasaya, 
Daha önceleri nerelerdeydiniz?
Yollarda kaldı gözlerimiz!
Hani soruna götüren yolla çözüm olmazdı?
Hani hep aynı şeyleri deneyen akıllı olamazdı?
Bu paylaşımlarda "Beğen"i tıkladınız,
"Beğen"diğinizi de paylaştınız!
Bu böyle zincirleme gitti!
Ama çözüm getiremedi?
Bir gaz kütlesinin hareketlerini bilir misiniz?
Belirli ve belli kanunlara uygun biçimde davranır!
Başkalarına "sürü" derken, 
Yani, kısaca, siz, biz, ...
Hangi sürüdeniz?
Dokunulmaz başka başka.. 
Kalıplarımız nelerdir?
Beni kategorize etme,
Beni sürüleştirme..
Ben tipik bir x burcu insanı değilim!
Ben tipik bir "şu" / "bu " değilim!
Ben parmak izim gibi farklı bir bireyim!
"Ben"i sürüleştiren kim? 
Yine benim,.
Korkularım, dürtülerim, kör inançlarım..
Benim aklımla kontrol edemediklerim..
Anlayamadığım bilimsel akıl!
Ama tükettiğim bilimin yan ürünü olan,
Akılsızca tüketildiğinde,
Teknoloji denilen tek dişi kalmış canavar?
Şimdi, gerçekten kalıpları(nı) irdelemek isteyen kaç kişi var?  

A.Şükran Demiralp
 13/3/2015

Çözüme giden yol olabilir mi?
http://bit.ly/19eh5iV













Fotoğraf: A.Şükran Demiralp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder